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Level 2 (CEFR A1)

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  1. Lesson 1 | She has long, dark hair
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    2 Cuestionarios
  2. Lesson 2 | How much meat do you have?
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    4 Cuestionarios
  3. Lesson 3 | Can you play the piano?
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    5 Cuestionarios
  4. Lesson 4 | Please, tell me!
    6 Temas
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    4 Cuestionarios
  5. Lesson 5 | I love going to the cinema
    6 Temas
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    4 Cuestionarios
  6. Lesson 6 | What are they doing?
    6 Temas
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    4 Cuestionarios
  7. Lesson 7 | Open your books, please.
    6 Temas
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    4 Cuestionarios
  8. Lesson 8 | He’s going to come in first
    6 Temas
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    5 Cuestionarios
  9. Lesson 9 | When was he born?
    6 Temas
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    4 Cuestionarios
  10. Lesson 10 | I cooked last week
    6 Temas
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    5 Cuestionarios
  11. Lesson 11 | They went to the cinema on 21st January, 2012
    6 Temas
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    6 Cuestionarios
  12. Lesson 12 | Is that yours?
    6 Temas
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    5 Cuestionarios
  13. Lesson 13 | Your phone is better than mine, but my brother’s is the best.
    6 Temas
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    6 Cuestionarios
  14. Lesson 14 | I’ve seen that film twice
    6 Temas
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    6 Cuestionarios
PROGRESO DE LA LECCIÓN
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Objetivo

Veamos primero algunas palabras nuevas. Escucha y repite las palabras cuantas veces lo desees. Intenta memorizarlas.

Cuando hayas terminado, ve al paso 2.


List of adjectives, comparative adjectives and superlative adjectives

Pronunciation


La terminación -er se pronuncia como una única letra. Esta vocal no es ninguna que tengamos en español, pero es la más utilizada en inglés. Su nombre es Shwa, y la producimos dejando la boca y la lengua bien relajada. Fonéticamente se representa con el símbolo ǝ. Presta atención a su pronunciación en las palabras de esta lección.

Conclusión

¿Has terminado? ¡Bien hecho! Dirígete al paso 2.